niedziela, 23 października 2016

# 45 - Opaska nietoperz

Końcówka października to dla nas zabawy inspirowane Halloween. To fajny czas dla dzieci, czas, kiedy może być troche strasznie i troche śmiesznie, trochę obrzydliwie, a do tego można bezkarnie zjeść trochę słodkości. Największy szał jest u nas na dynie oraz wampiry. Maluchy jeszcze nie dokońca wiedzą co to są wampiry, ale nikomu to przecież nie przeszkadza.

Zachęcam do zrobienia prostych opasek z nietoperzami. Są szybkie do wykonania, a wyglądają uroczo.

Potrzebne będą:
- czarny brystol (dwie kartki A3)
- klej i nożyczki
- trochę czerwonej kartki (u nas z połyskiem)
- oczy.



My odrazu robiliśmy dwie opaski. Czarną kartkę brystolu, format A3, złożyłam wzdłóż na pół i przeciełam, a potem każdy kawałek jeszcze raz na pół. Po dwa paski na głowę. Odmierzyłam do każdej indywidualnie długość i spiełam zszywaczem. 


Kolejną kartkę złożyłam na pół w poprzek i obciałam z obu stron po łuku. Potem wyciełam zygzaczki, rozłożyłam powstałe skrzydła i przeciełam. Przykleiłam po obu stronach opaski. 


Z pozostałego fragmentu zrobiliśmy dodatkowego nietoperka do ozdoby na ścianę. Ze skrawków pozostałych z opasek wyciełam uszy, a z białej kartki ostre zęby. Do tego po dwa czerwone koła, na które nkleiliśmy oczy. Wszystkie te elementy Maluchy podoklejały do swoich opasek. 


Efekt końcowy zachwyca każdego, dzieci świetnie się bawią, wyglądają cudownie. Później zrobiliśmy jeszcze opaskę zielonego potwora z wieloma oczami, które fajnie grzechoczą w czasie skakania. Wyglądał super, ale Julka szybko pozbawiła go oczu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz